søndag den 30. marts 2008

Super Karla skrider fremad


Jeg har nu fået strikket 21 felter på Super Karla, dvs. jeg har strikket 12 felter siden starten på denne KAL den 19.ds.
I dag er det ikke blevet til mere end ca. et felt fordi manden min inviterede på køretur til forårsmesse på Pinenhus. Der havde Nicoline Garn en stand, så jeg fik lige gramset på noget lækkert garn og set på nogle flotte strikmodeller, men jeg har jo garnindkøbsstop så jeg holdt mig i skindet. Men - hun havde også bøger med, og da jeg spurgte efter Karen Noe's 14 sjaler, sagde hun at den havde hun da hjemme i butikken, jeg kunne da bare komme forbi efter den i morgen. Da jeg så fortalte at jeg faktisk havde 35 km hjemmefra og til Nykøbing tilbød hun at sende den til mig, og i anledning af forårsmessen ville hun betale forsendelsen, super service, det kan da godt være at jeg ville tage køreturen til Mors en anden gang, for jeg tror det er en rigtig fin butik hun har. Nu glæder jeg mig så bare til posten kommer med min bog, så jeg kan levere bibliotekets eksemplar tilbage.

Ingen kommentarer: