søndag den 16. marts 2008

Lidt færdigt igen




Endnu et par sokker har forladt mine strikkpinde, nemlig Big Basin sokkerne fra Six_Sox_Knitalongen .






Det næste mønster i denne kal kommer den 1. april, så indtil da vil jeg strikke på mit livstykke fra Geilsk. Det var påbegyndt inden vinterferien og jeg strikkede lystigt på det i flyveren, men det viste sig jo at det blev alt for stort og løst i det, så nu er det er blevet trævlet op og jeg har startet på en str. small på pind nr. 2½ og det er jeg meget mere tilfreds med.


Jeg har også meldt mig til Webstriks 2008 KAL, hvor vi skal strikke enten Super Karlas fantastiske ønskekappe eller Vinterponcho fra Karen Noe eller et halstørklæde fra en svensk julekalender. Jeg var allerede begyndt på Super Karla sjalet i januar, men har ikke fået gjort så meget ved det, så nu håber jeg at denne KAL kan sætte lidt skub i det igen.


Ingen kommentarer: