fredag den 28. marts 2008

Monteringsmonster på besøg


Montering er ikke min stærke side, så det går desværre tit sådan at at et færdigstrikket projekt får lov til at ligge længe i kurven, inden det bliver gjort rigtig færdigt.

Her i påsken fiskede jeg så en cardigan op af kurven, som jeg var gået i stå med at sy sammen, fordi jeg ikke kunne få ærmet til at sidde pænt, men et par eftermiddage i solen i havestuen gjorde lige at jeg fik gjort den færdig. I går fik jeg så købt knapper til den, og jeg har haft den på på arbejde i dag. Den er rigtig dejlig at have på, så hvorfor mon ikke jeg kunne tage mig sammen til at montere den for længe siden?

Den er strikket i Opal Batik stømpegarn efter en opskrift fra Garnstudio

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Hej Sonja
Godt med sådan et monteringsmonster.... mine ting får også tit til at ligge længe i kurven, inden jeg får dem monteret - det må være noget med at vi nyder processen mere end produktet :-) Jeg må se at finde mit indre monterings-monster :-)
Din belønning bliver nu at den flotte trøje kan komme i brug.
God søndag
Tanker Mie

Mariann sagde ...

Hvor er den flot din trøje. Har været inde på Garnstudio's side og printe opskriften ud.Det er virkelig farligt, alt det surfen rundt og se hvad der bliver lavet, jeg bliver i den grad fristet :-)
Mvh.Mariann