lørdag den 5. januar 2008

Brug af dit garnlager

Inspireret af andre webstikkeres status- /nytårsoprydning har jeg nu indset at jeg hellere må melde mig til Brug af dit garnlager 2008.
Et hurtigt blik rundt i huset har overbevist mig om at det er nødvendigt med en ekstra indsats for at få ryddet lidt op i lageret. Ikke at jeg har ret meget – eller ?? men alligevel.
Ved en oprydning af kassen med strømpegarn har jeg konstateret at jeg har omkring 5 kg. bare af det, og så kommer alt det andet. En plastkasse med bomuldsgarn, mest Aldigarn, 2 kasser + en stor kurv m. forskelligt uldgarn samt diverse rester af forskellig art.
Ufoer? Ja jeg troede jo egentlig at det var begrænset med det, men jeg har fundet 3 forskellige påbegyndte sokker, en sommerbluse samt en gammel cardigan-sag, som kun mangler isyning af ærmer og sammensyning.
Der foruden ved jeg at der ligger en påbegyndt Kraka et sted, men garnet dur ikke til modellen, så den skal trævles op.
WIP’s, ja jeg er i gang med et par sokker og en trøje, Stumpen af Marianne Isager, den har længe været en UFO, men er nu næsten færdig.

Ingen kommentarer: